Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A Starbucks tréningje egy dologról szólt: a feketék jók, a fehérek rosszak

Bokor Gábor

2018.06.02. 13:00

Nem ez volt az elsõ bicskanyitogató húzása a kávézóláncnak.

Az amerikai kávézólánc arra kötelezte az ott dolgozókat, hogy egy speciális tréningen vegyenek részt. Ezzel még nem is lenne gond, azonban a baristák arról számoltak be, hogy hosszú időn keresztül, megállás nélkül olyan videókat mutattak nekik, ahol fehér rendőrök feketéket bántalmaznak.

Az egyikük elmondta, hogy az asztalánál ülő lány már megunta a fehérek elleni propaganda sugárzását, ezért felállt, azonban nem úszta meg renitenskedést, hiszen beíratták egy másik fehérellenes, rasszista továbbképzésre.

A baristák teljesen el vannak keseredve, abban bíztak, hogy a továbbképzés majd fejlődést jelent számukra, ám csak rendőri túlkapásokról nézettek velük videókat.

El vagyok keseredve, sokkal többre számítottam"

– mondta az egyik 18 éves Starbucks-alkalmazott, majd beszámolt arról is, hogy még csak át sem beszélték a videón látottakat, hanem azonnal mentek át a következő propagandára.

Az egyik, Jamie álnévre keresztelt alkalmazott részletesen elmesélte, hogy az egyik lány az asztalánál egy idő után megunta, hogy hátrányosan megkülönböztetik a fehéreket, ezért felállt és kiment. A tréningen jelenlévők szerint abban sem volt köszönet, ami ezek után következett, hiszen inkább hasonlított az egész egy afroamerikaiak történelmét bemutató tanórára, mint egy tréningre. Részletesen bemutatták nekik, hogy a gyarmatosítók, miként is vitték a gyarmatosítók Afrikából a mai Egyesült Államok területére a rabszolgákat. 

A Starbucks első embere, Howard Schultz régóta hirdeti szélsőliberális nézeteit. Úgy tudni, 2020-ban elindul majd a választásokon is. A tréning során bemutatott és terjesztett fehérek elleni propaganda elsődleges célja, hogy gyűlöletet szítson a fehérekkel szemben. A Starbucks-vezér és cinkosai így akarnak nagyobb népszerűségre szert tenni. 

Nem ez az első érdekes húzása a cégnek.

A kávézólánc úgynevezett fogyasztói percepciós mutatója több mint 30 százalékkal zuhant azután, hogy Schultz nyílt levélben azt ígérte, Donald Trump bevándorlást szigorító rendeletére válaszul a cég 10 ezer migránst fog felvenni a következő öt évben.

A tavalyi év elején közzétett nyílt levél után hirtelen elkezdett zuhanni a Starbucks fogyasztók általi megítéléséről tanúskodó indexe. Egyes vásárlók azzal indokolták bojkottjukat, hogy ha a Starbucks úgy gondolja, hogy az amerikaiak helyett inkább muszlim migránsokat akar alkalmazni, akkor úgy döntenek, hogy nem akarnak ott többek kávét vásárolni.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére