Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Újabb amerikai divatmárka kezdett "divatos" hidzsáb gyártásába

Vincze Viktor Attila

2017.07.17. 21:38

Az Egyesült Államok egyik legnépszerûbb divatmárkája, az American Eagle megkezdte a farmer anyagból készülõ, saját márkás hidzsábjának értékesítését. A cég szerint az iszlám növekvõ népszerûsége tette indokolttá a hidzsáb piacra dobását.
PITTSBURGH, 21:38

Az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb divatmárkája, az American Eagle, megkezdte a farmer anyagból készülő saját márkás hidzsábjának az értékesítését. A cég szerint az iszlám növekvő népszerűsége tette indokolttá a hidzsáb piacra dobását.

Az American Eagle nem titkoltan az amerikai iszlámhívő vásárlókat célozza új termékével, és ebben a szándékában az sem akadályozza meg, hogy számos amerikai szemében ez egyenlő a nők elnyomásának támogatásával. A muszlim közösségek tagjai és az érdeklődő nem muszlimok (jövőbeni muszlimok), egyenlőre csak online vásárolhatják meg a piacra dobott hidzsábot.

A divatcég az amerikai muszlim modell Halima Aden javaslatai alapján alakította ki a hidzsábnak a stílusát úgy, hogy az az iszlámhívők mellett népszerű lehessen az átlagos amerikai fiatalok számára is. A cég természetesen Halima Adennel reklámozza az új hidzsábot.

Halima Aden azóta számít ismert személynek, hogy részt vett a 2016-os Miss Minnesota szépségkirálynő választáson az USA-ban, ahol egyébként burkinit és hidzsábot viselve versenyzett.

Amerikában nem fogadta osztatlan siker a hidzsáb piacra dobását. Sokan úgy gondolják, hogy ezután az American Eagle (az Amerikai Sas) többé már nem tekinthető a korábbi hagyományos és hagyománykövető egyesült államokbeli divatmárkának.

Továbbá a kritikusok szerint nem szabad elfelejteni, hogy a hidzsáb egyáltalán nem csak egy speciális divatsál.

A hidzsáb és a viselése igazából arról szól, hogy az iszlám előírásai szerint a nőknek – a férjüket és a legszűkebb családi hozzátartozóikat leszámítva – kötelező eltakarniuk az arcukat minden olyan helyen, ahol idegen férfiak is megláthatják őket.

A muszlim világban ez egy olyan kötelező előírás, amelynek a betartását brutális szigorral ellenőrzik. Ha egy nő nem tartja be az arc eltakarására vonatkozó előírást, akkor – egyes helyeken – az a nő büntetlen megerőszakolását vagy a súlyos megbüntetését eredményezheti.

Egyébként a nyugati világ sportszergyártó és divatcégei közül a Nike volt az, amely az első iszlámkompatibilis ruhadarabot a piacra dobta. Arról egyenlőre nincs hír, hogy mekkora siker a hidzsábok eladása.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére