Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Lelassul Terézváros a momentumos polgármester miatt

888

2022.08.05. 12:30

Sebességkorlátozást vezetnek be a VI. kerületben. Az új 30 km/órás szabályozás betartását fizikai korlátokkal is biztosítani akarják.

 

A korlátozás ellen többek a Magyar Autóklub is tiltakozott.

Egy kétmilliós városban nem lehet ilyen intézkedést bevezetni, előkészítés nélkül

– mondta a Magyar Nemzet megkeresésére Gyulainé Tóth Zsuzsanna, a Magyar Autóklub jogi és érdekvédelmi bizottságának alelnöke.

Az alelnök elmondta, hogy bár a grazi példát említik a baloldali kerületvezetők, az egy háromszázezres város és többéves előkészítő munkálatok előzték meg a projekt bevezetését. Úgy tudja, hogy egyébként a főváros dolgozik egy sebesség- és forgalomkorlátozási projekten, amit utcatípusokhoz kötnek, ezért az nem is lenne összhangban a mostani korlátozással.

A hírek szerint Terézvárosban a sebességkorlátozás minden olyan utcára ki fog terjedni, ahol nem jár BKK-járat, és vélhetően az új szabályozás betartását fizikai korlátokkal érik el.

Az intézkedés ellen a Magyar Autó­klub mellett a fővárosi Fidesz–KDNP-frakció is tiltakozott.

Úgy vélik, a szabályozások a kerület momentumos polgármesterének, Soproni Tamásnak az újabb látszatintézkedései.

A kapkodás helyett átgondolt döntésekre van szükség, hogy valóban csökkenjen Budapesten az amúgy is elviselhetetlen dugó!

 

Nemrég egy másik, autósok elleni intézkedés is napvilágot látott. Kanász-Nagy Máté, az LMP társelnöke továbbfejlesztette a dugódíj ötletét: okoseszközök segítségével olyan intelligens dugódíjat szorgalmaz Budapesten, ami követi a kocsi mozgását és, ha az ­autós torlódásba kerül, a dugódíj mértéke is megnő.

A dugódíj bevezetéséről a Nézőpont Intézet elemzője, Pálfalvi Milán a Magyar Nemzetnek kifejtette:

a baloldal az életminőség javítására hivatkozik, amikor a dugódíj bevezetését követeli a parlamentben, valójában csupán az autósoktól szedne be súlyos pénzeket. Hozzátette: a baloldal önjelölt társadalmi mérnököt játszik, amikor sarccal igyekszik kiszorítani az autósokat a városból, ez azonban nem találkozik a magyar emberek akaratával.

 

 

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére